KLASA | GODZINA LEKCYJNA | TEMATYKA |
II i III | 30 MIN ZAJĘCIA 15 MIN PRZERWA 30 MIN ZAJĘCIA | POGADANKA DOTYCZĄCA NEGATYWNEGO WPŁYWU TELEWIZJI, GIER, SMARTFONÓW I INNYCH. DLACZEGO SPĘDZANIE CZASU PRZED KOMPUTEREM itp. JEST SZKODLIWE. |
IV, V, VI | 2 OK (9-11) 45 MIN ZAJĘCIA 15 PRZERWA 45 MIN ZAJĘCIA | SKUTECZNA MOTYWACJA DO NAUKI . WIĘŹ EMOCJONALNA Z RODZICEM CZY NOWY SMARTFON? DEFICYT UWAGI A NIEPOWODZENIA SZKOLNE. |
VII, VIII | 3 OK (11-14) 45 MIN ZAJĘCIA 15 PRZERWA 45 MIN ZAJĘCIA 15 PRZERWA 45 MIN ZAJĘCIA | KIM CHCĘ ZOSTAĆ – SOBĄ CZY YOUTUBEREM? NOWE TECHNOLOGIE, ULUBIONE GRY, A NIEKORZYSTNY WPŁYW NA ZDROWIE PSYCHICZNE. DEFICYT UWAGI A NIEPOWODZENIA SZKOLNE. |